- In 2007 was Jip Maathuis nog maar 10 jaar toen hij zich bedacht dat hij War Child wilde gaan helpen door het verkopen van chocoladeletters in de tijd voor Sinterklaas. Jip zijn streven was het verkopen van 500 chocoladeletters, het werden er meer dan…
- Voor War Child zijn er al heel veel bijzondere acties geweest en ik besteed daar, wanneer mogelijk, graag aandacht aan. Onlangs werd ik benaderd door Murano, een bedrijf dat een webwinkel aanhoudt. Murano heeft een heel bijzondere klok ontworpen en…
- Van 21 tot en met 29 maart organiseerde 538 zijn speciale 538 voor War Child actieweek en wat is dat een enorm succes geworden! Het thema van deze actieweek was Ze zijn verlaten, laat ze niet alleen en die zin sloot zo naadloos aan op het bezoek dat…
- Op donderdagavond 21 maart vond in Groningen de officiële kick-off plaats van de jaarlijkse actieweek van 538 voor War Child. Er stonden niet alleen optredens gepland van onder andere DI-RECT en DJ Marco V. maar ook ik was hierbij met een speciale…